czwartek, 17 grudnia 2015

Czy przez sen się czuje?

– Mamo, a jak ktoś umrze przez sen, to coś czuje?
– Nie, przez sen się nic nie czuje. Wiesz, że lekarze to wykorzystują i jak trzeba zrobić jakąś operację, na przykład żeby naprawić jakiś organ w środku, to się człowieka usypia.
– I on nic nie czuje?
– Nie czuje. Jest taki specjalny lekarz, nazywa się anestezjolog, który się zna na usypianiu. Wie co i w jakiej ilości podać, żeby człowiek zasnął głębokim snem na odpowiednią ilość czasu. Wtedy nic człowiek uśpiony nie czuje i lekarze mogą działać. Ja też miałam kiedyż operację i też mnie tak anestezjolog uśpił.
– I naprawdę nic nie czułaś?
– Nic a nic. Obudziłam się i już było po sprawie.
– Nieźle.

1 komentarz:

  1. Moje dziecko też mnie niedawno zapytało o śmierć, ale u mnie to brzmiało:
    - mamo a jak ktoś umrze to ma zamknięte oczy prawda?
    - tak
    - to skąd on wie, że umarł skoro nic nie widzi :)

    Świetny blog!
    Zapraszam na mojego, też zapisuję co ta moja Alka gada ;)

    http://alkaiolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu zostaw wiadomość:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...